Тема: « Ура! Канікули! Скоро літо!» I. Актуалізація опорних знань 1. Загадка Все у зелені довкола: Пасовище, ліс і поле. Мчать струмочки од ріки, Ліплять гнізда ластівки. І в сороки новина – Облетіла всіх вона, Сповіщаючи: -... ! (весна) 2..Перегляд відео уроку: «Уривок з поеми Т.Г.Шевченка». https://www.youtube.com/watch?v=ZI4SRL5g7UU 3. Завдання на літні канікули. Правила особистої безпеки на період літніх канікул. «Не забувай про бібліотеку!»
Тема: « Ким хочеш бути, хлопчику, скажи!» 1. М овленнєва розминка Вправа для формування швидкої реакції на слово Гра „Слухай! Називай якомога більше слів” Читаю — ... (книгу, газету, журнал...). Зачитався — ... (повістю, казкою, оповіданням...). Скупався — ... (врічці, озері, морі...). Хотів би стати — ... (поетом, вчителем, агрономом...). 2. М отивація навчальної діяльності. П овідомлення теми і мети уроку — чи любите ви жарти? чи любите жартувати? — що означає вислів «почуття гумору » ? — що ви знаєте про цього письменника? які його твори вивчали? 3. Перегляд відео до уроку . https://www.youtube.com/watch?v=AmwZuR19PAI 4. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=RW0gEVOgHFY 5.Домашнє завдання: Прочитайте в художній книзі про професії. Склади усно твір-роздум «Ким хочу стати?»
Тема уроку: М арія Ч умарна. «К азка про друга » (3 частина) - « С віт дитинства в літературі ». Фінал. 1. Оповідач, Міркування, Таємничість. ( Словарна робота). 2. Опрацювання твору М. Чумарної „Казка про друга” (читання фінальної частини). 3. Гра, 1. Гра „Складіть із розсипанки речення. 4. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=daHh5tsQBuY 5.Домашнє завдання: (169-170 ) читати, відповісти на запитання.