21 травня Літературне читання.
Тема: «
Ким
хочеш бути, хлопчику, скажи!»
1. Мовленнєва розминка
Вправа для формування швидкої реакції на слово
Гра
„Слухай! Називай якомога більше слів”
Читаю — ... (книгу, газету, журнал...).
Зачитався — ... (повістю, казкою,
оповіданням...).
Скупався — ... (врічці, озері, морі...).
Хотів би стати — ... (поетом, вчителем,
агрономом...).
2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
—
чи любите ви жарти? чи любите жартувати?
—
що означає вислів «почуття гумору»?
—
що ви знаєте про цього письменника? які його твори вивчали?
5.Домашнє
завдання:
Прочитайте в
художній книзі про професії. Склади усно твір-роздум «Ким хочу стати?»