21 травня Літературне читання.



Тема: « Ким хочеш бути, хлопчику, скажи!»
1. Мовленнєва розминка
 Вправа для формування швидкої реакції на слово
Гра „Слухай! Називай якомога більше слів”
Читаю — ... (книгу, газету, журнал...).
Зачитався — ... (повістю, казкою, оповіданням...).
Скупався — ... (врічці, озері, морі...).
Хотів би стати — ... (поетом, вчителем, агрономом...).
2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
— чи любите ви жарти? чи любите жартувати?
що означає вислів «почуття гумору»?
— що ви знаєте про цього письменника? які його твори вивчали?
3. Перегляд відео до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=AmwZuR19PAI
4. Фізкультхвилинка  https://www.youtube.com/watch?v=RW0gEVOgHFY
5.Домашнє завдання:
Прочитайте в художній книзі про професії. Склади усно твір-роздум «Ким хочу стати?»

Популярні дописи з цього блогу

29 травня Читання

17 квітня Читання