Тема: « Ким хочеш бути, хлопчику, скажи!» 1. М овленнєва розминка Вправа для формування швидкої реакції на слово Гра „Слухай! Називай якомога більше слів” Читаю — ... (книгу, газету, журнал...). Зачитався — ... (повістю, казкою, оповіданням...). Скупався — ... (врічці, озері, морі...). Хотів би стати — ... (поетом, вчителем, агрономом...). 2. М отивація навчальної діяльності. П овідомлення теми і мети уроку — чи любите ви жарти? чи любите жартувати? — що означає вислів «почуття гумору » ? — що ви знаєте про цього письменника? які його твори вивчали? 3. Перегляд відео до уроку . https://www.youtube.com/watch?v=AmwZuR19PAI 4. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=RW0gEVOgHFY 5.Домашнє завдання: Прочитайте в художній книзі про професії. Склади усно твір-роздум «Ким хочу стати?»